import_export time pin-drop map info close plus new-window texture engelsiz klima wifi usb bisiklet ring-hat ekspres-hat tek-bilet cift-bilet metrobus vapur tren metro havalimani hastane arrow-line-up arrow-line-down arrow-line-left arrow-line-right arrow-left arrow-right arrow-dropdown home navigation menu-location menu-map menu-card menu-stars menu-more search facebook twitter instagram youtube vine rss delete playlist_add loop list

 İSTANBUL- İETT’nin İstanbullulara daha hızlı ve etkin hizmet vermek amacıyla kurduğu çağrı merkezi “En İyi Yeni Çağrı Merkezi” dalında ödüle aday oldu.

 
Çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği ve IMI Conferences tarafından düzenlenen 7.Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine bu yıl “En İyi Yeni Çağrı Merkezi” dalında İETT de aday oldu. Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine 30 firma 11 ayrı kategoride 59 ödül başvurusu yaptı. En fazla başvuru sosyal medyada en iyi müşteri yönetimi kategorisine yapılırken, özel şirketlerin yanı sıra kamu kurumlarından İETT, İSKİ ve Ankara Büyükşehir Belediyesi de ödüle aday oldu.
 
Her işlem sonuçlandırılıyor
2010 yılında kurulan İETT Çağrı Merkezi 444 1871 numarasıyla vatandaşa büyük kolaylık sağlıyor. Çağrı merkezinin numarası İETT’nin kuruluş tarihini (1871) yansıtıyor. Çağrı merkezi yoluyla İETT’ye ulaşan vatandaşlar en çok hat ve güzergahlar, seyahat kartları, kayıp eşya bildirimi ve buna ilave olarak şehir içi toplu ulaşımla ilgili görüş ve önerilerini iletiyor. Çağrı merkezi ile İstanbulluların İETT’ye hem daha kolay ulaşması hem hızlı ve profesyonel hizmet alması hedefleniyor.
 
 
İETT Çağrı Merkezi`nde her işlem mutlaka sonuçlandırılarak süreçler ve sonuç hakkında yolcular bilgilendiriliyor.
Bu haber 5347 kez okundu